Subscribe
Register | Log in

Gradering van kampplekke

Return to: Destinations & Routes

Come chat with us in the forum. Click here to register an account or if you are already registered click here to log in.

• Profile Photo
    AnonymousInactive

Ek begryp dat smaak verskil en subjektiwiteit dit dus moeilik maak om ‘n stergradering vir kamppleke daar te stel. Tog bestaan daar in die sterk groeiende bedryf ‘n behoefte aan ‘n maatstaf vir kampplekke. Skep dit nie ‘n geleentheid nie? Mens wil immers nie vir ‘n volle naweek by ‘n kampplek opdaag net om na die tyd te sê dat die plek jou nooit weer sien nie. ‘n Indeks van kampplekke wat gereeld opdateer word met kort kommentaar deur besoekers kan goed werk. Dit kan per streek opgestel word, sodat kampers dit volgens hul reisplan vooraf kan verken. Hoe lyk dit, sien Kamp & Karavaan kans hiervoor?

• Profile Photo
    Anonymous
    Anonymous on

Die bestaande Resort Reviews voldoen byna aan die behoefte. Dit is egter beperk tot ‘n verslaggewer se ervaring op daardie dag, en dus nie opgedateer met die nuutste ervarings by die kampplekke nie. Dit is waar kampers se eie en nuutste ervarings ‘n groot verskil gaan maak. Dit sal kampplekke ook aktiveer om aandag te skenk aan hulle beeld, veral as hulle lanklaas ‘n resensie gekry het of vasstel dat daar ‘n aspek of twee is waaraan hul aandag behoort te skenk. Hulle kan uiteraard ook genader word om te reageer op positiewe en kritiese kommentaar. Lekker inter-aktief.

Profile Photo
    CaravanSA
    CaravanSA on

Hallo Drikus,

Baie dankie vir jou boodskap! Dit is beslis iets wat ons by Kamp & karavaan kan bespreek en ons hou van hoe jy dink!

Ons wil graag weet wat julle as lesers en mede-kampeerders dink van kampplekke en hoe julle dit ook ervaar! Daarom moedig ons julle graag aan om ook wanneer julle by ‘n kampplek was vir ons terugvoering te gee, deur julle resensies vir ons te plaas op die forum, maar ek dink tog dat ons daaraan kan werk om ‘n gradering opsie by te voeg!

Laat ek met die res van die span gesels en dan laat weet ek jou wat hulle sê!

Weereens baie dankie vir jou terugvoer!

Groete,

Corné

Profile Photo
    SATRAVELER
    SATRAVELER on

I have been to numerous resorts and campsites were I refused to stay the night and then you can’t get your money back and regret going there in the first place! So Drikus I must agree with you! I also feel that we need a grading system for campsites and resorts! If you book at a 4-star hotel or guest house you atleast know that you will get 4-star service, but with campsites it’s not the same!

Profile Photo
    Andre Pieterse
    Andre Pieterse on

Soos gese, een persoon se uitsien en ondervinding nie noodwendig dieselfde as n ander. Ons kan sekerlik n lys begin wat ten minste 2 tot 3 ster akkommodasie verteenwoordig. Om te kamp moet van tyd tot tyd n bietjie aan die rowwe kant wees anders moet mens liewers by hotelle bly.

As ons gereelde terugvoer gaan kry sal ek begin met my lys. Ons is nuwe kampers, begin Maart 2019 en het tot dusver niks om oor te kla nie. Ons maak net n lys van die plekke waarna ons nie sal terrukeer nie, en skryf die af as n ervaring alhoewel nie noodwedig n goeie een nie.

Profile Photo
    Brian Hibberd
    Brian Hibberd on

There already exists an excellent grading system which I have been using for several years now as a reference to select the parks we visit and have not yet had cause to complain. The system is driven by feedback from visitors to the parks concerned with both a written assessment as well as a   1 – 5 point rating on the five areas of interest to the camper.

A   Ablutions

B   Sites

C   Leisure

D   Security

E   Value

I must agree that there is always advantage to having more than a single reference, I do however  suggest that you can have immediate access to ratings by going on line to “Camp & Live.”   W.W.W. caravanparks .com.

It is well to remember however that any rating system can only be as good as the contributions made by the campers themselves.    ” ITS UP TO YOU”

Come chat with us in the forum. Click here to register an account or if you are already registered click here to log in.

Viewing 5 replies - 1 through 5 (of 5 total)

preloader